Klantenservice

Klantenservice

Fruitbewust-abonnement

Met een Fruitbewust-abonnement ontvangt u wekelijks op een vaste dag een Fruitbox met minimaal twintig stuks fruit! In deze Fruitbox vormen appels, bananen en mandarijnen altijd de basis, aangevuld met minimaal drie variërende fruitsoorten. Het abonnement is flexibel, wat inhoudt dat u eenvoudig een pauze kunt inlassen of kunt stoppen. Geef dit uiterlijk donderdag voor 23:59 uur aan via uw account. Zo weten wij dat u in de daaropvolgende week geen Fruitbox wenst te ontvangen.

Kosten en betaling

De kosten van het abonnement bedragen €11,50 per levering, met uitzondering van de eerste levering Bij de eerste bestelling ontvangt u namelijk een welkomstkorting van 50%. Betaling gaat via automatische incasso.

Voor de bezorging worden geen kosten in rekening gebracht.

Kistjes

Fruitbewust levert het fruit in een houten kist. Om bij te dragen aan duurzaamheid willen wij deze kisten zoveel mogelijk hergebruiken. Bij een nieuwe levering nemen wij de oude kist graag mee retour. De kisten blijven te alle tijden eigendom van Fruitbewust.

 

U kunt de levering van de fruitbox op ieder gewenst moment pauzeren. Dit kan door in te loggen in uw account. Ga vervolgens naar uw agenda en klik op de levering die u wilt pauzeren.

 

Het abonnement is eenvoudig stop te zetten. Log in met uw Fruitbewust-account. Hier vindt u een overzicht van uw huidige bestellingen. Onderaan de pagina staatde optie ’abonnement opzeggen’.

Kom je er niet uit? Neem dan nu contact met ons op:

Bel ons!

Tussen 07:00 en 17:00 uur
Ma t/m donderdag

06 82 05 82 64

Mail ons!

Binnen 24 uur antwoord

[email protected]

Bericht ons via Facebook

Binnen 24 uur antwoord

Ga naar Facebook